مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-15سياسي

استقبال بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه های فرهنگی


بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه های فرهنگی استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ جشن ورود دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور یاسوج به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

علی رستمی فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج  ضمن عرض تبریک و خوشامد به دانشجویان جدید الورود و پیوستن آنها به مجموعه بزرگ دانشگاهی سخن خود را با کلامی از شهید بهشتی آغاز و عنوان کرد دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجو به معنی عام عبارت است از قشر آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه گفت: رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه بماند  رستمی افزود: این دانشگاه با برپا کردن غرفه هایی در حیطه های جهادی، آموزش، نیروی انسانی، علمی و غرفه غذاهای محلی، اهدای پک های فرهنگی هنری، غرفه کتاب، نمایشگاه پرچم فلسطین و برافراشتن آن در حمایت از غزه به استقبال  نو دانشجویان رفتند.

وی گفت: همچنین  با ایجاد گالری عکس از اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم توسط بسیج دانشجویی رونمایی شد و تکریم از زحمات جهادگران، ثبت نامی دانشجویان جدید جهت شرکت در این در اردوها نیز شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه های فرهنگی

استقبال بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه های فرهنگی