مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-04سياسي

آفتاب یزد: دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در گزارشی با عنوان «سرشکستگی یک دلقک؛ غرب به زلنسکی خیانت کرد، یا زلنسکی به اوکراین» نوشت: - در حالی که برخی نشریات اصلاح طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را قهرمان معرفی می کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در گزارشی با عنوان سرشکستگی یک دلقک؛ غرب به زلنسکی خیانت کرد، یا زلنسکی به اوکراین نوشت: 4 ماه قبل که سران ناتو در ویلنیوس در لیتوانی گرد هم جمع شدند به وضوح معلوم شـد دیگر اوکراین اولویت غرب و ناتو نیست، آن ها از زلنسکی و نق زدن های او خسته شده بودند مضافاً این که ضد حملات ادعایی کی یف نیز هیچ نتیجه ای در بر نداشت.

دستیاران رییس جمهور اوکراین به مجله تایم گفتند، ولودیمیر زلنسکی احساس می کند حامیان غربی اش به او خیانت کرده اند، زیرا آن ها توجه کافی گذشته را به رییس جمهور اوکراین ندارند.

روزی که بایدن، شولتس و فرمانده سنتکام راهی اسراییل شدند یک درخواست دیگر هم برای سفر به سرزمین های اشغالی وجود داشت؛ زلنسکی آماده سفر به تل آویو بود، اما اجازه سفر به او داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد

آفتاب یزد: دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد