مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:522023-10-30فناوري

6 روستای دیگر خراسان جنوبی زیر چتر شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: 5 پروژه دیگرتوسعه ارتباطات روستایی با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد ریال در سطح روستاهای استان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طی 10 روز گذشته، 5 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح استان راه اندازی و 6 روستای استان از پوشش اینترنت همراه برخوردار شده اند.

وی افزود: ازین تعداد سایت های روستاهای فورجان شهرستان بیرجند و دستگرد شهرستان درمیان، سایت های جدید الاحداثی هستند که پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را در این روستاها و روستای شوراب بیرجند برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: در این مدت سایت های تلفن همراه روستاهای کلاته نظر و کوشکک شهرستان درمیان و شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه نیز به تکنولوژی نسل 4 همراه مجهز شده اند و پوشش اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: با راه اندازی این سایت ها بیش از هزار و 100 خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روستای دیگر خراسان جنوبی زیر چتر شبکه ملی اطلاعات

6 روستای دیگر خراسان جنوبی زیر چتر شبکه ملی اطلاعات