مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-19اقتصادي

راه اندازی شهرک صنفی برای فعالیت مراکز خریدوفروش ضایعات در خارج از شهر بجنورد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از ایجاد و راه اندازی شهرک صنفی و صنعتی جهت تجمیع و تمرکز فعالیت مراکز خرید و فروش ضایعات در خارج از محدوده شهر در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از ایجاد و راه اندازی شهرک صنفی و صنعتی جهت تجمیع و تمرکز فعالیت مراکز خرید و فروش ضایعات در خارج از محدوده شهر در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده، در چهارمین کمیته پیشگیری از وقوع سرقت که امروز، 28 آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق بررسی های به عمل آمده بخشی از مراکز خریدوفروش ضایعات به ویژه در مرکز استان بدون اخذ مجوزهای قانونی مبادرت به انجام فعالیت های غیرمجاز می کنند و این امر موجب بروز مزاحمت های زیادی برای شهروندان و نیز شکل گیری جرائمی از قبیل تهدید علیه بهداشت عمومی و محیط زیست شده است؛ بنابراین چندی پیش با دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب استان، تعدادی از این مراکز به علت تداوم فعالیت های غیرقانونی پلمب شدند.

وی با تأکید بر ضرورت ایفای وظایف تعهدات و الزامات قانونی و نظارتی از سوی دستگاه های ذی ربط از جمله شهرداری ها در راستای اجرای کامل طرح تفکیک زباله از مبدأ و ساماندهی وضعیت ضایعاتی ها به منظور پیشگیری از وقوع جرم گفت: مطابق تحقیقات میدانی و بررسی های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک صنفی برای فعالیت مراکز خریدوفروش ضایعات در خارج از شهر بجنورد

راه اندازی شهرک صنفی برای فعالیت مراکز خریدوفروش ضایعات در خارج از شهر بجنورد