مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:502023-10-25اقتصادي

ایجاد کریدور لجستیکی یکی از مهمترین زیرساخت های منطقه چابهار


با اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، امکان تخلیه و بارگیری در این بندر از هشت و نیم میلیون تن فعلی به 35 میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و این بندر نقش بی بدیلی در حمل و نقل دریایی ایفا خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، امکان تخلیه و بارگیری در این بندر از هشت و نیم میلیون تن فعلی به 35 میلیون تن کالا در سال خواهد رسید و این بندر نقش بی بدیلی در حمل و نقل دریایی ایفا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از استانداری، محمد کرمی، امروز، چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و ساخت کریدور لجستیکی اظهار کرد: یکی از مهمترین زیرساخت های منطقه چابهار ایجاد کریدور لجستیکی به طول تقریبی 19 کیلومتر از درب شرقی بندر شهید بهشتی تا پلیس راه چابهار و ایرانشهر بوده که تا کنون 2.

6 کیلومتر از آن ساخته شده است.

وی افزود: شهرستان چابهار به دلیل وجود بندری فعال و در دسترس کریدورها و آب های بین المللی به عنوان دروازه شرقی و پل ارتباطی با کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه از ظرفیت بالای ترانزیت و حمل و نقل دریایی انواع کالاها برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کریدور لجستیکی یکی از مهمترین زیرساخت های منطقه چابهار

ایجاد کریدور لجستیکی یکی از مهمترین زیرساخت های منطقه چابهار