مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-19بين الملل

در دستاویز جنایات صهیونیست ها هم رد پای خودشان دیده می شود


رژیم صهیونیستی کشته شدن بیش از 300 تن در یک فستیوال موسیقی در روز حمله حماس را به یکی از دستاویزهای خود برای توجیه جنایاتش علیه غیرنظامیان فلسطینی بدل کرده است؛ - رژیم صهیونیستی کشته شدن بیش از 300 تن در یک فستیوال موسیقی در روز حمله حماس را به یکی از دستاویزهای خود برای توجیه جنایاتش علیه غیرنظامیان فلسطینی بدل کرده است؛ اما یک رسانه اسراییلی امروز (یکشنبه) از نقش بالگرد تهاجمی این رژیم در کشته شدن این افراد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز حمله حماس به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه، جاش براینر روزنامه نگار اسراییلی پیام های متعددی از افراد حاضر در فستیوال ایندینگو/InDnegev دریافت کرد؛ یک فستیوال موسیقی که هر ساله در 10 کیلومتری مرز غزه برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این فستیوال از این روزنامه نگار درخواست داشتند که صدایشان را به گوش مقامات امنیتی اسراییل رسانده و ضمن انتقال خبر حمله حماس، کسانی را برای خارج کردن آن ها از این منطقه اعزام کنند.

او هم به سراغ عالی رتبه ترین مقام صهیونیست رفت که اطلاعات تماسش را در تلفن همراه خود داشت: کوبی شبتای ، کمیسر پلیس اسراییل.

این مقام صهیونیست که تا قبل از انتصاب به این مقام، در جایگاه فرمانده پلیس مرزی رژیم صهیونیستی فعالیت داشت، در پاسخ به پیام این روزنامه نگار نوشت: یک بالگرد تها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دستاویز جنایات صهیونیست ها هم رد پای خودشان دیده می شود

در دستاویز جنایات صهیونیست ها هم رد پای خودشان دیده می شود