مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-16سياسي

افتتاح 2 سالن مطالعه عمومی ویژه بانوان در شیراز


همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، با مجوز اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس دو سالن مطالعه «سین و صاد» و «آدینه» ویژه بانوان در شهر شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، با مجوز اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس دو سالن مطالعه سین و صاد و آدینه ویژه بانوان در شهر شیراز افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه دو سالن مطالعه سین و صاد و آدینه ویژه بانوان امروز، 25 آبان ماه با حضور محمدحسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس و جمعی از کارکنان این اداره کل در شیراز برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه از چند سال گذشته مدیریت سالن های مطالعه به عهده نهاد کتابخانه های عمومی کشور است، گفت: تمامی سالن های مطالعه در استان فارس برای فعالیت لازم است از اداره کل کتابخانه های عمومی استان مجوز دریافت کنند.

محدحسین فیروزی اضافه کرد: با افتتاح این دو سالن مطالعه در شهر شیراز، در حال حاضر 17 سالن مطالعه عمومی دارای مجوز در استان فارس فعال است.

وی، سالن مطالعه را از نیازهای اصلی کاربران کتابخانه های عمومی توصیف کرد و گفت: ایجاد سالن های مطالعه بخش زیادی از نیاز دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران را در حوزه کتابخانه ای تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 سالن مطالعه عمومی ویژه بانوان در شیراز

افتتاح 2 سالن مطالعه عمومی ویژه بانوان در شیراز