مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-14اقتصادي

پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن چغندرقند در فامنین


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از آغاز برداشت چغندرقند از مزارع شهرستان خبر داد و گفت: سطح زیرکشت چغندرقند فامنین 400 هکتار با پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن محصول است.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از آغاز برداشت چغندرقند از مزارع شهرستان خبر داد و گفت: سطح زیرکشت چغندرقند فامنین 400 هکتار با پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن محصول است.

منصور خزایی با اشاره به آغاز برداشت چغندرقند در شهرستان فامنین، اظهار کرد: سطح زیرکشت چغندرقند فامنین 400 هکتار با پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن محصول است.

وی با بیان اینکه تحویل این محصول از ابتدای آبان آغاز شده و تاکنون بیش از 5000 تن چغندرقند از مزارع این شهرستان با عملکرد متوسط 60 تن برداشت و تحویل کارخانه قند شده است، افزود: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندرقند بهاره با عیار 16 درصد، 28 هزار ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، خزایی یادآور شد: به ازای هر یک عیار افزایش قند محصول تحویلی 2150 ریال به مبلغ پایه اضافه خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز طبق روال سال های گذشته به ازای هر تن چغندرقند تحویلی دو کیلوگرم شکر و 20 کیلوگرم تفاله خشک به عنوان جایزه تحویل کشاورزان می شود، گفت: چغندرقند به عنوان یکی از زراعت های مهم و استراتژیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن چغندرقند در فامنین

پیش بینی برداشت حدود 25 هزار تن چغندرقند در فامنین