مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-08اقتصادي

مولدسازی رسما کلید خورد؛ عرضه 26 ملاک مازاد دولت برای فروش + جدول


بر اساس مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، این اقدام با هدف کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی صورت خواهد گرفت.

در همین راستا بود که 20 تیر ماه سال جاری از تالار مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالای ایران رونمایی شد تا فرآیند عرضه املاک .

- مولدسازی رسما کلید خورد؛ عرضه 26 ملاک مازاد دولت برای فروش + جدول بر اساس مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، این اقدام با هدف کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی صورت خواهد گرفت.

در همین راستا بود که 20 تیر ماه سال جاری از تالار مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالای ایران رونمایی شد تا فرآیند عرضه املاک مازاد دولتی در شفاف ترین شیوه ممکن و قابل نظارت و رصد برای همه مردم عملیاتی شود.

سازمان خصوصی سازی با عرضه 26 ملک در روزهای 24 و 27 آبان ماه در تابلوی املاک و مستغلات بورس کالای ایران، چراغ عرضه املاک مازاد دولت را روشن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از بورس کالا، بر اساس مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، این اقدام با هدف کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی صورت خواهد گرفت.

در همین راستا بود که 20 تیر ماه سال جاری از تالار مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالای ایران رونمایی شد تا فرآیند عرضه املاک مازاد دولتی در شفاف ترین شیوه ممکن و قابل نظارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی رسما کلید خورد؛ عرضه 26 ملاک مازاد دولت برای فروش + جدول

مولدسازی رسما کلید خورد؛ عرضه 26 ملاک مازاد دولت برای فروش + جدول