مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:462023-11-09سياسي

کمک های مجلسی ها به افراد دارای معلولیت


عضو هیئت رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جشنواره بین المللی همام گفت: در 2 دهه اخیر تلاش های بسیاری در حوزه مناسب سازی شده است اما باید مدیریت شهری و گروه های مردم نهاد تلاش کنند تا اقدامات خوبی را در حوزه مناسب سازی اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن پیرهادی عضو هیئت رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش جشنواره بین المللی همام در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: ما در حوزه موضوعات مربوط به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و نهادهای حمایتی تلاش کرده ایم تا اختیارات این نهادها را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز مهمترین مساله و نیاز جامعه افراد دارای معلولیت از حیث منابع و اعتبار است.

پیرهادی درباره میزان حمایت از معلولان از سوی مجلس گفت: اقدامات حمایتی بیشتری از جامعه معلولان باید صورت بگیرد و اولویت بیشتری باید برای تامین بودجه ایم افراد در نظر بگیریم.

وی درباره سومین جشنواره بین المللی همام گفت: این نمایان نشان داد که آثار معلولان بسیار بزرک است و این افراد نقص عضو ندارند چرا گه توانسته اند آثار بزرگی را خلق کرده اند.

عضو هیئت رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تلاش کنیم به عنوان مسئولیت اجتماعی از معلولان حمایت کنیم و از توانایی آن ها بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مجلسی ها به افراد دارای معلولیت

کمک های مجلسی ها به افراد دارای معلولیت