مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-18اقتصادي

جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ1402) در بابل


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار بینوکاپ1402 در دانشگاه نوشیروانی بابل را تشریح کرد.

- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تشریح کرد جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ1402) در بابل ایسنا/مازندران مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار بینوکاپ1402 در دانشگاه نوشیروانی بابل را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار نوشیروانی(بینوکاپ1402 ) متناسب با نیازهای استان و کشور و در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و کسب و کار از روزهای 28 تا 30آبان ماه سال جاری در بابل برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره از سال گذشته به همت اساتید و صنعتگران فعال و متخصصین نوآوری این دانشگاه طراحی شده و به صورت دائمی در این دانشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مجموعه کارگاه های توسعه کسب و کار بینوکمپ از هشت تا 18آبان ماه به مدت هشت روز جهت تقویت مهارت ها، دانش تجاری سازی و توسعه کسب و کار ویژه نوآوران، سرمایه گذاران، شرکت های فناوری و دانش بنیان به صورت حضوری و مجازی در این دانشگاه در حال برگزاری است، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ1402) در بابل

جزییات دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ1402) در بابل