مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-01ورزشي

غیبت کرمانشاه در لیگ برتر بوکس


در حالی که تنها حدود یک ماه تا شروع رقابت های لیگ برتر بوکس باقی مانده، نامی از کرمانشاه در بین تیم های شرکت کننده در رقابت ها نیست.

- ایسنا/کرمانشاه در حالی که تنها حدود یک ماه تا شروع رقابت های لیگ برتر بوکس باقی مانده، نامی از کرمانشاه در بین تیم های شرکت کننده در رقابت ها نیست.

تیم کرمانشاه در آخرین دوره رقابت های لیگ برتر بوکس که سال 1399 برگزار شد، شرکت داشت و در بین 10 تیم حاضر در این رقابت ها توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد.

حالا که پس از چندسال وقفه رقابت های لیگ برتر بوکس از 13 آذر ماه با حضور هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی آغاز می شود، کرمانشاه در این رقابت ها حضور ندارد.

حسین فشی رییس هیات بوکس استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: از سال گذشته که فدراسیون اعلام کرد بنا دارد رقابت های لیگ برتر بوکس را دوباره راه اندازی کند، به دنبال جذب اسپانسر برای حضور تیمی از استان در این رقابت ها بودیم.

وی افزود: علیرغم اینکه با سرمایه گذاران و کارخانجات زیادی صحبت کردیم، اما متاسفانه هیچکدام حاضر به کمک به تیم کرمانشاه برای حضور در این رقابت ها نشدند.

رییس هیات بوکس استان ادامه داد: با وجود اینکه تیم های حاضر در این رقابت ها هزینه های هنگفت و میلیاردی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت کرمانشاه در لیگ برتر بوکس

غیبت کرمانشاه در لیگ برتر بوکس