مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-24بين الملل

چگونه به فرزندم از حال این روزهای کودکان غزه بگویم؟


بیش از 18 روز است رژیم کودک کش اسراییلی به بمباران کور مناطق مسکونی غزه ادامه می دهد و هر لحظه بر آمار شهدای کودک افزوده می شود.

حال در این شرایط چگونه برای فرزندانمان از حس و حال کودکان غزه بگوییم؟ - گروه زندگی: از آغاز عملیات طوفان الاقصی بیش از 17 روز می گذرد، عملیاتی که در صبح شنبه 15 مهرماه از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس عملیات طوفان الاقصی برای حمایت از قدس و پایان اشغالگری و ظلم رژیم صهیونیستی انجام شد.

در این چند روز ما شاهد موفقیت ها و پیروزی های این گروه مقاومت بوده ایم که از حمایت تمام و کمال مردم مظلوم غزه هم برخوردار است.

این شور، عزت، حماسه و مقاومت مردم غزه در حالی به منصه ظهور رسیده است که رژیم کودک کش صهیونیستی به بمباران کور و مستمر نوار غزه روی آورده است.

اسراییل غاصب با جنگنده ها و قایق های جنگی و توپخانه خود، منازل و برج های مسکونی را هدف قرار می دهد.

آمارها حکایت از شهادت چهار هزار و 741 فلسطینی شهید و 14 هزار و 245 مجروح از مردم غزه دارد، در میان نام شهدا، نام 1873 کودک شهید و 1023 بانوی شهید به چشم می خورد.

عکسی که در آن امید، مقاومت و عزت کودکان غزه در آن موج می زند نامشان را می نویسند تا راحت تر شناسایی شوند! کودکانی که نام هایشان را روی دست و پایشان می نویسند تا بعد از شهادت به راحتی شناسایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه به فرزندم از حال این روزهای کودکان غزه بگویم؟

چگونه به فرزندم از حال این روزهای کودکان غزه بگویم؟