مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-16سياسي

مردم قم در حمایت از کودکان غزه راهپیمایی می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: راهپیمایی مردم قم با عنوان دفاع از کودکان غزه در ساعت 15 روز شنبه 27 آبان ماه از میدان فلسطین به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از تلاش دستگاه ها در برپایی مراسم باشکوه یوم الله 13 آبان در قم قدردانی کرد و با اشاره به برگزاری راهپیمایی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کشور این اقدام را قابل تحسین و کم نظیر برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف از روز 15مهرماه (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه افزود: به طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه ها و مراکز مختلف برگزار شده است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به تصمیم ستاد قدس و انتفاضه و اتفاق نظر بر برپایی راهپیمایی در سراسر کشور خاطرنشان کرد:  در شهر مقدس قم راهپیمایی با عنوان دفاع از کودکان غزه در ساعت 15 روز شنبه مورخ 27 آبان ماه از میدان فلسطین (جنب مصلی قدس) آغاز و از مسیر بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا به سمت حرم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم در حمایت از کودکان غزه راهپیمایی می کنند

مردم قم در حمایت از کودکان غزه راهپیمایی می کنند