مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-18بين الملل

لیبراسیون و رویترز: آمریکا مراقب است به درگیری با ایران سُر نخورد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لیبراسیون درباره حملات مداوم موشکی و پهپادی گروه های مقاومت منطقه به پایگاه های آمریکایی در سوریه و عراق نوشت: - روزنامه فرانسوی لیبراسیون در گزارشی تحلیلی تاکید کرد: آمریکا مراقب است به سمت جنگ با ایران سُر نخورد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لیبراسیون درباره حملات مداوم موشکی و پهپادی گروه های مقاومت منطقه به پایگاه های آمریکایی در سوریه و عراق نوشت: این حملات، عملیات تلافی جویانه تهران در پاسخ به حمایت واشنگتن از اسراییل در جنگ جاری غزه است.

به رغم احتیاط های مداوم واشنگتن، حملات موشکی و پهپادی به پایگاه های آمریکا در منطقه، خطر برافروخته شدن آتش جنگ در کل منطقه به ویژه در شرایط حاضر را در بر دارد.

از هفتم اکتبر گذشته و حمله غافلگیرانه حماس به اسراییل، دست کم 56 حمله پهپادی و موشکی به پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه انجام گرفته که در نتیجه آن ها حدود 60 سرباز آمریکایی زخمی شده اند.

عاملان این حملات همگی در گروه جدیدالتاسیسی به نام سازمان مقاومت اسلامی در عراق ساماندهی شده اند.

گروه هایی از این دست که از تهران فرمان می برند تاکنون مسئولیت 73 حمله به پایگاه های آمریکایی در منطقه را برعهده گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبراسیون و رویترز: آمریکا مراقب است به درگیری با ایران سُر نخورد

لیبراسیون و رویترز: آمریکا مراقب است به درگیری با ایران سُر نخورد