مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-08سياسي

یافته های علمی کلید حل مشکلات جامعه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارزش علم را در مشکل گشایی از مشکلات جوامع بشری دانست و گفت: یافته های علمی کلید حل مشکلات جامعه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارزش علم را در مشکل گشایی از مشکلات جوامع بشری دانست و گفت: یافته های علمی کلید حل مشکلات جامعه است.

بهمن نقی پور امروز، 17 آبان در مراسم افتتاحیه همایش ملی ارتقای کیفیت نظام سلامت اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه همیشگی علم، ما نیز اگر خود را با روند پیشرفت علم رشد و ارتقا ندهیم و در رفع مشکلات مردم مصمم نباشیم از جامعه علمی و بشری عقب خواهیم ماند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش های علمی ضمن مرور مطالب موجود، موجب به اشتراک گذاستن یافته های جدید علمی می شود و استفاده از نظرات اساتید صاحب نظر کمک زیادی در بروزرسانی داشته های علمی می کند.

وی تاکید کرد: ما نیازمند بروزرسانی دانش خود هستیم و بنابراین از تمامی اساتیدی که یافته های علمی خود را در تقویت اطلاعات موجود در حوزه سلامت که زیرساختی ترین بخش زندگی بشر است، عرضه می کنند و ما را در مسیر ارائه خدمات یاری می کنند سپاسگزارم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کلیه اساتید و پژوهشگران بهبود کیفیت در حوزه سلامت خواست تا مطالب را به صورت کاربردی و راهکارهای عملیاتی جهت ارتقای کیفیت خدمات سلامت ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های علمی کلید حل مشکلات جامعه است

یافته های علمی کلید حل مشکلات جامعه است