مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-03سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان نیازمند یک صدایی و هم افزایی است


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شیعه و سنی باید برای توسعه این استان یک صدا و ید واحد باشیم و در جهت پیشرفت این دیار هم افزایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضاشریفی در جلسه نشست مشترک اعضای شورای اداری و معتمدین حوزه سیستان با اشاره به اینکه جهان اسلام نسبت به مسائل غزه بی تفاوت نیست، بیان کرد: اقدام اسراییل و بمباران کردن بیمارستان، کلیسا، مدارس و آمبولانس یک نسل کشی گسترده است که موجب واکنش جامعه جهانی شد.

وی با بیان اینکه شکست مفتضحانه و غافلگیری اطلاعاتی و عملیاتی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی نتیجه تدبیر فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت حماس بود، افزود: بیش از 10 هزار شهید فلسطینی اعم از زن و کودک آمار تکان دهنده ای است که به برکت خون این شهدا جهان به حقانیت فلسطین و قساوت رژیم صهیونیستی پی برد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسراییل قطعاً 25 سال آینده خود را نخواهد دید، گفت: یکی از اهداف دشمنان ایجاد فضای 2 قطبی در جامعه است که از همان دهه 80 درصدد حاکم کردن این فضا بر جامعه بوده اند که خوشبختانه با هوشیاری مردم بصیر همواره با شکست مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان نیازمند یک صدایی و هم افزایی است

توسعه سیستان و بلوچستان نیازمند یک صدایی و هم افزایی است