مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-18اقتصادي

نمایش فناوری بومی سازی شده PHEV توسط فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران


دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، سه شنبه 23 آبان با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت با نمایش آخرین تحولات صنعت خودرو افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

- در تکامل سریع صنعت خودروسازی جهان به سمت برقی سازی، فونیکس به عنوان یکی از نام های حاضر در این نمایشگاه به طور پیوسته در راستای تحول و ارائه فناوری هیبریدی نوآورانه در تکاپوست.

این برند که حضور خود را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران – از 23 تا 26 آبان – اعلام کرده و قصد دارد تعهد خود را به برتری در فناوری پلاگین-هیبرید با شعار ترسیم زندگی بدون مرز به نمایش بگذارد.

افتتاحیه با حضور وزیر صمت و هیئت همراه حضور عباس علی آبادی وزیر صمت برای افتتاح نمایشگاه، یکی از بخش های مهم این نمایشگاه بود که با استقبال چشم گیر رسانه ها همراه شد.

همچنین منوچهر منطقی، معان ایشان و عبدالله توکلی لاریجانی، مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت، به عنوان نمایندگان این نهاد از جدیدترین دستاوردها در غرفه فونیکس بازدید کردند.

پیشگام در فناوری PHEV آنچه در ماه های گذشته تحت شعار جریان سبز فونیکس متولد شد، کاوشی عمیق در قلمرو فناوری پلاگین-هیبرید بود و یک معماری جامع شامل موتورهای احتراق داخلی (ICE)، خودروهای پلاگین-هیبرید (PHEV) و وسایل نقلیه تمام الکتریکی (BEV) ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فناوری بومی سازی شده PHEV توسط فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران

نمایش فناوری بومی سازی شده PHEV توسط فونیکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران