مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-18ورزشي

مهاجم سابق پرسپولیس: باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد


امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس: به نظرم یک ذره جنگ بالا گرفته است و فکر می کنم که اگر این طوری ادامه پیدا کند باید یکی از طرفین دعوا استعفا بدهد.

- امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس: به نظرم یک ذره جنگ بالا گرفته است و فکر می کنم که اگر این طوری ادامه پیدا کند باید یکی از طرفین دعوا استعفا بدهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک ذره جنگ در پرسپولیس بالا گرفته است و فکر می کنم باید یکی از طرفین دعوا استعفا بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان  اظهار کرد:  به نظرم با یک باخت این همه حواشی برای تیم پرسپولیس درست شده است، قشنگ نیست و این موضوع برمی گردد به مشکلات درون تیمی که اکنون نمایان شده است.

معتقدم که مدیران تاکنون مشکلات را پنهان کرده بودند و برای همین بوده که آن ها بعد از قهرمانی نتوانستند با بازیکنان به طور کامل  تسویه حساب کنند.

بعد از   یک باخت هم بازیکنان را 10 درصد جریمه کردند، مگر در قراردادشان ذکر شده که اگر شکست خوردید جریمه می شوید.

بهترین مدیر هم در صورت نبود پول نمی تواند در پرسپولیس موفق باشد  او ادامه داد: به نظرم یک ذره جنگ بالا گرفته است و فکر می کنم که اگر این طوری ادامه پیدا کند باید یکی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم سابق پرسپولیس: باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد

مهاجم سابق پرسپولیس: باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد