مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-16اجتماعي

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی/ گلستان خنک و بارانی می شود


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تغییرات جوی از ظهر جمعه « 26 آبان ماه» خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه ناپایدار بارشی شاهد تغییرات جوی از ظهر جمعه 26 آبان ماه خواهیم بود.

امان محمد کمالی در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از ظهر جمعه 26 آبان ماه شاهد نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارندگی همراه با رگبار، رعد و برق، بارش برف در قلل مرتفع، گرد و غبار، پدیده مه، وزش باد نسبتاً شدید و گاهاً شدید، کاهش 8 تا 10 درجه ای مخاطرات پیش بینی شده از اثرات فعالیت این سامانه است، ادامه داد: سامانه مذکور آبگرفتگی معابر، احتمال برخورد صاعقه، اختلال در تردد جاده ای و احتمال آسیب به ابینه با استحکام ضعیف را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه ظهر شنبه 27 آبان ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط استان گلستان با شدت و ضعف تحت تأثیر این سامانه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی/ گلستان خنک و بارانی می شود

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی/ گلستان خنک و بارانی می شود