مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-24ورزشي

محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت


در ادامه رقابت های چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو در چین دو ملی پوش پاراوزنه برداری ایران مدال های نقره و برنز وزن 59 کیلوگرم را به گردن آویختند.

- در ادامه رقابت های چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو در چین دو ملی پوش پاراوزنه برداری ایران مدال های نقره و برنز وزن 59 کیلوگرم را به گردن آویختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، در روز نخست مسابقات پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی رقابت های دسته 59 کیلوگرم در گروه A برگزار شد که در آن محسن بختیار و سیدیوسف یوسفی به رقابت با هفت حریف خود پرداختند و در پایان مدال های نقره و برنز را از آن ایران کردند.

در این رقابت محسن بختیار در حرکت اول وزنه 184 کیلوگرم و در حرکت دوم وزنه 191 کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 195 کیلوگرم نشد و پس از وزنه بردار چین به عنوان دوم و مدال نقره رسید.

در حرکت سوم وزنه بردار چینی درخواست وزنه 197 کیلوگرمی داشت اما موفق به مهار آن نشد و اگر بختیار در حرکت سوم موفق بود مدال طلا را از آن خود می کرد.

سیدیوسف یوسفی نیز ابتدا وزنه 176 کیلوگرمی را مهار کرد و پس از آن در مهار وزنه 178 کیلوگرمی هم موفق شد و با زدن وزنه 181 کیلوگرمی در حرکت سوم خود، مدال برنز را بر گردن آویخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت

محسن بختیار به مدال نقره رسید/ یوسفی مدال برنز را به گردن انداخت