مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-03فرهنگي

وزیر ارشاد: بودجه مستقلی در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قرار می گیرد


انجمن های هنری و فرهنگی بودجه مستقلی برای ارتقاء کیفیت تولید محتوا لازم دارند که این بودجه در اختیار اصحاب فرهنگ هنر رسانه و اصحاب قرآنی قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در فرهنگسرای بیرجند اظهارداشت: خراسان جنوبی استان، علم و ایمان، دانش و فرهنگ بوده و یک حوزه مهم فرهنگی و تمدنی ایران سرفراز است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در کنار همه بخش های مهم خراسان بزرگ در طول هزاره های قبل یکی از مکان های علم و فرهنگ و هنر در ایران بزرگ بوده است، افزود: امروز هم در این استان چهره های علمی سرشناس و روحانیت و علمای بزرگ در تمام بخش ها شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر یک جامعه نمونه را در کشور ساخته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتکاری استان مبنی بر قرار دادن هفته فرهنگی قدردانی کرد و گفت: این ابتکار بسیار خوب بوده تا جوانان با مفاخر و داشته های غنی فرهنگی منطقه خود آشنا شوند و به همه داشته ها و گذشته پرافتخار خود افتخار کنند و امیدوار به آینده درخشان خود باشند.

اسماعیلی ادامه داد: فلسفه برگزاری چنین برنامه هایی در کنار شادابی در فضای جامعه، رساندن این پیام به نسل جوان و آینده ساز بوده که از چنین گنجینه های بزرگی بهره مند هستند و بایستی میراث دار این حوزه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: بودجه مستقلی در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قرار می گیرد

وزیر ارشاد: بودجه مستقلی در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قرار می گیرد