مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:312023-10-29سياسي

مرتضوی: معدل نرخ بیکاری در دولت سیزدهم چهار درصد کاهش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی در دیدار با آیت الله سید احمد علم الهدی در مشهد اظهار کرد: بدیهی است که ایجاد فرصت های شغلی، نفع راهبردی کشور را هم به دنبال خواهد داشت و جوانی که در صنعت مشغول به کار شود، علاوه بر اینکه درآمد و بیمه او تأمین خواهد بود، به یک عنصر مولد و پیشران در نظام تولید هم تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از تولید دارو و سیمان و لبنیات گرفته تا صنایع فولاد، کشتیرانی و پتروشیمی، چندین واحد اقتصادی بزرگ ذیل این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند که مسئولیت ما را در صیانت از سفره های مردم، رونق تولید و اشتغالزایی برای جوانان مضاعف می کند.

وزیر تعاون، در پاسخ به مطالبه امام جمعه مشهد در خصوص ضرورت اشتغال زایی برای جوانان بیان کرد: فقط در مشهد بیش از 400 برند تجاری در رده های مختلف صنعتی فعالیت دارند که ظرفیت مطلوبی برای اشتغال جوانان بیکار استان است اما عدم توازن فرصت‎ های شغلی با شرایط تحصیلات تکمیلی، جوانان را از فعالیت در صنعت باز می دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم گفت: این تکلیف بر دوش شما وجود دارد که توجه ویژه به مسئله اشتغال جوانان داشته باشید.

اگر فرصت شغلی عادلانه برای جوان ما فراهم شود و بتواند یقین کند که ثمره کار او یک درآمد منصفانه خواهد بود، بسیاری از چالش های اجتماعی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: معدل نرخ بیکاری در دولت سیزدهم چهار درصد کاهش یافته است

مرتضوی: معدل نرخ بیکاری در دولت سیزدهم چهار درصد کاهش یافته است