مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-29ورزشي

صدرا قهرمان والیبال بانوان هرمزگان شد


تیم صدرا بندرخمیر با مربیگری شهره سنگرزاده و به سرپرستی نادیه بیتا در مسابقات قهرمانی استان در رده سنی میکرو موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس در سری رقابتهای والیبال قهرمانی استان که با حضور 10 تیم از شهرستان های هرمزگان به میزبانی جزیره قشم برگزار شد، در پایان تیم صدرا بندرخمیر موفق شد در بازی فینال با برتری 2 بر صفر مقابل تیم اوج قشم، جام قهرمانی را از آن خود کند.

یونس برهم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر، در این خصوص ضمن ابراز خرسندی از این عنوان برای والیبالیست های نونهال شهرستان اظهار امیدواری کرد، ورزشکاران خمیری در دیگر رشته های ورزشی نیز عنوان های برتر استانی و کشوری را بدست بیاورند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر گفت: پس از برنامه ریزی های اصولی در ورزش خمیر اکنون رشته های ورزشی در رده های مختلف در حال ثمر دهی و کسب عنوان هستند که این خود نشانه ای از پیشرفت و توسعه ورزش در دو بخش زیرساخت ها و قهرمانی در شهرستان بندرخمیر است.

متولی ورزش شهرستان خمیر تصریح کرد: بعد از حمایت های ویژه ای که توسط مسئولین استانی و شهرستانی طی سال های گذشته از ورزش شده است اکنون در بخش زیرساختی و قهرمانی در حال کسب عناوین برتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرا قهرمان والیبال بانوان هرمزگان شد

صدرا قهرمان والیبال بانوان هرمزگان شد