مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-15سياسي

نامگذاری معابر یزد به نام شهدای یگان ویژه/ساخت فیلم با همکاری پلیس ویژه یزد


رییس شورای اسلامی شهر و مدیر کل صدا و سیمای یزد به طور جداگانه درخصوص نامگذاری معابر پرتردد شهر به نام شهدای یگان ویژه و ساخت فیلم کوتاه با همکاری این پلیس تخصصی قول مساعد دادند.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر و مدیر کل صدا و سیمای یزد به طور جداگانه درخصوص نامگذاری معابر پرتردد شهر به نام شهدای یگان ویژه و ساخت فیلم کوتاه با همکاری این پلیس تخصصی قول مساعد دادند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد طی نشستی با فرماندهان پلیس ویژه یزد از مزین کردن یکی از معابر پرتردد شهر به نام شهدای یگان ویژه خبر داد و گفت: یگان های ویژه فراجا از ابتدای تشکیل نیروی موفق و موثر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از اقتدار در فرماندهی انتظامی کشور است چرا که علاوه بر انجام ماموریت های محوله خود که در رابطه با نظم و امنیت جامعه و مردم است در کارهای عام المنفعه نیز حضور فعال دارد.

عزیزالله سیفی ضمن بیان این مطلب، بر کارآمدی یگان ویژه در استان تاکید و اظهار کرد: استان یزد از قدیم الایام استانی امن و آرام بوده است ولی در چند دهه گذشته با توجه به تغییر بافت های جمعیتی استان شاهد بعضی مسائل بوده ایم و این مهم می طلب که همگی بیش از پیش در صدد تلاش بیشتر برای حراست، حفاظت و نگهداری از این استان و آرامش و امنیت مردم مهمان نواز و دوست داشتنی این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری معابر یزد به نام شهدای یگان ویژه/ساخت فیلم با همکاری پلیس ویژه یزد

نامگذاری معابر یزد به نام شهدای یگان ویژه/ساخت فیلم با همکاری پلیس ویژه یزد