مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-23سياسي

بانوی تفرشی ملک میلیاردی خود را وقف ایجاد درمانگاه در رشت کرد


در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید در نظام سلامت گیلان، این بار بانوی تفرشی یکی از املاک با ارزش خود را با نیت راه اندازی یک درمانگاه در رشت، - خبرگزاری فارس، حمیدرضا دنیادیده: یکی از طرق وصول به حقیقت ایمان و مقام برّ و نیکوکاری، انفاق و وقف است؛ همان چیزی که بهترین نشانه شخصیت، عواطف انسانی و تقوا است.

  خداوند متعال در آیه 92 سوره آل عمران می فرماید: لَن تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّیٰ تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ ؛ یعنی هرگز به حقیقتِ نیکوکاری نمی رسید مگر این که ازآنچه دوست می دارید، در راه خدا انفاق کنید و آنچه انفاق می کنید، خداوند از آن آگاه است.

  امروز نظام سلامت استان گیلان شاهد ایثارگری بانوی خیر و نوع دوستی بود که می توان وی را یکی از عاملان و مصادیق آیه شریفه فوق دانست؛ بانویی که یک ملک خود در رشت را به ارزش ریالی بیش از 10 میلیارد تومان در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید، وقف دانشگاه علوم پزشکی گیلان کرد.

  حاجیه خانم صدیقه نوروز تفرشی، شش دانگ از یک آپارتمان 2طبقه به همراه زمینی به وسعت 300 مترمربع در را با نیت راه اندازی درمانگاه خیریه چهارده معصوم علیه الاسلام به دانشگاه علوم پزشکی گیلان وقف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی تفرشی ملک میلیاردی خود را وقف ایجاد درمانگاه در رشت کرد

بانوی تفرشی ملک میلیاردی خود را وقف ایجاد درمانگاه در رشت کرد