مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-25اقتصادي

تامین هزینه های درمان بیش از هزار کودک پروانه ای با امتیازهای اسنپ کلاب


اسنپ نیز با پرداخت 878 میلیون و 100 هزار تومان توانست هزینه های دارو (شربت، پماد، گاز وازلینه و غیره) 953 کودک، هزینه دندانپزشکی 24 کودک، هزینه بستری 42 کودک در بیمارستان و هزینه های اقامت جهت رسیدگی به درمان 13 کودک پروانه ای و خانواده شان را تامین کند.

- اسنپ نیز با پرداخت 878 میلیون و 100 هزار تومان توانست هزینه های دارو (شربت، پماد، گاز وازلینه و غیره) 953 کودک، هزینه دندانپزشکی 24 کودک، هزینه بستری 42 کودک در بیمارستان و هزینه های اقامت جهت رسیدگی به درمان 13 کودک پروانه ای و خانواده شان را تامین کند.

اسنپ در دوازدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه خانه ای بی و همراهی کاربرانش در طرحی با عنوان کمک هزینه درمان و دارو کودکان پروانه ای مشارکت کرد.

  روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح های نیکوکاری باشگاه مشتریان و به مناسبت هفته جهانی بیماران پروانه ای اعلام کرد: کاربران اسنپ  219 هزار و 525 مرتبه در این طرح مشارکت کرده اند و اسنپ در مجموع مبلغ 878 میلیون و 100 هزار تومان برای تامین هزینه های درمان و داروی هزار و 32 کودک پروانه ای به خانه ی ای بی پرداخت کرده است.

آشنایی با کودکان پروانه ای و خانه ای بی در دنیا به کودکان مبتلا به بیماری ای بی کودکان پروانه ای می گویند، چون پوست این بیماران مانند بال های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین هزینه های درمان بیش از هزار کودک پروانه ای با امتیازهای اسنپ کلاب

تامین هزینه های درمان بیش از هزار کودک پروانه ای با امتیازهای اسنپ کلاب