مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-10بين الملل

تاکید بر حمایت از مظلومان غزه؛ در اجلاس اکو


«سخنرانی در شانزدهمین اجلاس سران اکو»، «دیدارهای جداگانه با رییس جمهور ازبکستان، تاجیکستان و ترکیه»، و «توصیه به سران کشورهای اسلامی درباره مسئله فلسطین» از مهمترین برنامه های سفر یک روزه رییس جمهوری اسلامی ایران به «تاشکند» بود.

- شانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو حاضر شد و در بخشی از سخنرانی اش با اعلام حمایت بی قید و شرط جمهوری اسلامی ایران از سازمان اکو و فعالیت های آن تاکید کرد که مصمم هستیم منابع و انرژی بیشتری را برای رونق همکاری ها در اکو بسیج نماییم.

رییس جمهور در ادامه اظهاراتش به تحولات اخیر در غزه اشاره کرده و افزود: تظاهرات میلیونی ملت های مختلف در سراسر جهان نشان می دهد که فلسطین در قلب ملت ها قرار دارد.

امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست و دولت های حامی رژیم اسراییل، بی شرف ترین و پست ترین موجودات روی زمین اند.

اکنون تداوم کشتار و جنایت، همه ی انسان های آزاده را بی تاب کرده است و ابعاد و پیامدهای آن به منطقه غرب آسیا، محدود نخواهد ماند.

دیدار رؤسای جمهور ایران و آذربایجان رییس جمهور همچنین در دیداری که با رییس جمهوری آذربایجان داشت، روابط ایران و جمهوری آذربایجان را فراتر از روابط سیاسی و همسایگی و مبتنی بر پیوند عمیق و ناگسستنی دو ملت توصیف و تصریح کرد: اراده مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر حمایت از مظلومان غزه؛ در اجلاس اکو

تاکید بر حمایت از مظلومان غزه؛ در اجلاس اکو