مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-21سياسي

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه و موقوفات یک ضرورت است


مدیرکل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در بقاع متبرکه گفت این یک ضرورت ناگزیر است که برای تامین حقوق و مزایای خدام و هزینه های جاری حرم های مطهر امامزادگان باید اجرایی شود.

- ایسنا/قم مدیرکل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در بقاع متبرکه گفت این یک ضرورت ناگزیر است که برای تامین حقوق و مزایای خدام و هزینه های جاری حرم های مطهر امامزادگان باید اجرایی شود.

سید محراب کلامی در دوره آموزشی مدیران اجرایی، مراکز افق و هیئت امنا بقاع متبرکه شهرستان قم که در سالن همایش مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: نگاه قانون گذار این بوده که آبادانی بقاع متبرکه را از دریچه هیأت امنا ببیند البته از آن ها در مدیریت و بهره وری بیشتر موقوفات هم استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، کلامی افزود: به این ترتیب مردم با وظایف و کارکرد هیأت امنا آشنا هستند هر چند بعضی هیأت امنا در برخی مناطق، نسبت به قوانین و وظایف قانونی بی اطلاع هستند.

مدیرکل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وظیفه هیأت امنا فراتر از امور جاری بقاع متبرکه است، گفت: باید آمادگی واکنش مناسب نسبت به هرگونه اتفاق را در حرم های مطهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه و موقوفات یک ضرورت است

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه و موقوفات یک ضرورت است