مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-04سياسي

اعلام جزییات آزمون مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن + فیلم


مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، در قالب کلیپی توضیحاتی را پیرامون آزمون مرحله سوم (مفردات) اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ارائه می کنند.

- اعلام جزییات آزمون مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن + فیلم مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، در قالب کلیپی توضیحاتی را پیرامون آزمون مرحله سوم (مفردات) اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ارائه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتشار کارنامه آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سال 1402 زمان آزمون مرحله سوم (مفردات) اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد.

بر همین اساس آزمون مرحله سوم (مفردات) جمعه مورخ 13 بهمن ماه 1402 برگزار می شود.

آزمون مرحله دوم حفظ تخصصی نیز شامل آزمون های شفاهی بود که در این دوره تمامی مراحل آزمون شامل حسن حفظ، صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید با استفاده از ظرفیت داوران مجاز بومی برگزار شد.

کسانی که در آزمون کتبی سال جاری شرکت و امتیاز لازم را دریافت کرده اند چنانچه تمایل به ثبت نام در آزمون شفاهی تجدید را نداشته باشند، استثنائا می توانند از معافیت کتبی برای سال 1403 و صرفا طی یک نوبت بهره ببرند.

در ادامه، محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، در قالب کلیپی توضیحاتی را پیرامون آزمون مرحله سوم (مفردات) اعطای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات آزمون مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن + فیلم

اعلام جزییات آزمون مرحله سوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن + فیلم