مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-19سياسي

گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار غزه توسط اصحاب رسانه قم برگزار شد


 اصحاب رسانه استان قم امروز یکشنبه با برگزاری تجمعی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی یاد و خاطره خبرنگاران شهید غزه را گرامی داشتند.

- ایسنا/قم  اصحاب رسانه استان قم امروز یکشنبه با برگزاری تجمعی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی یاد و خاطره خبرنگاران شهید غزه را گرامی داشتند.

این تجمع در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم و در جوار مزار سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس و برادرش مجید زین الدین با حضور خبرنگاران قم و جمعی از مسئولان استان از جمله احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار و امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایت های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم کردند.

حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این تجمع گفت: باید بدانیم سیره و سبک شهدا چه بود و بالاترین سرمایه انسان که جان است را شهدا ایثارگرانه فدا کردند تا از اسلام و نظام اسلامی دفاع کنند.

حاجی زاده افزود: شهدای کشورمان تبعیت از ولایت و ولایت پذیری داشتند و هر چه امام راحل می گفتند به تمام معنا عمل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار غزه توسط اصحاب رسانه قم برگزار شد

گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار غزه توسط اصحاب رسانه قم برگزار شد