مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-21اقتصادي

چرا گردشگران باید از دیدن ایران تعجب کنند؟


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نقد کمیت و کیفیت فعالیت های تبلیغاتی و معرفی ایران، گفت: بی توجهی و کم کاری کرده ایم.

- رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نقد کمیت و کیفیت فعالیت های تبلیغاتی و معرفی ایران، گفت: بی توجهی و کم کاری کرده ایم.

چرا باید با گردشگرانی روبه رو شویم که همگی از دیدن ایران تعجب می کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه از سلسله نشست های انتقال تجربه صنعت گردشگری در دانشکده گردشگری دانشگاه تهران برگزار شد.

حرمت الله رفیعی، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، صنعت گردشگری را یکی از صنایع مولد اقتصادی در جهان دانست و بیان کرد: در حال حاضر بخش اصلی درآمدهای کشورهای توسعه یافته دنیا مربوط به صنعت گردشگری است.

کشوری مانند آمریکا بالاترین بخش درآمدی خود را صنعت گردشگری بیان کرده است.

این آمار در حال افزایش بوده است و کشورهای بسیاری با هدف درآمدزایی گردشگری فعالیت می کنند، از جمله کشور ترکیه که در سال گذشته حدود 52 میلیون گردشگری ورودی داشته است.

او با انتقاد از شیوه تصمیم گیری در صنعت گردشگری، سهم بخش خصوصی را در تصمیم گیری های کلان این صنعت بسیار پایین دانست و اظهار کرد: حتی ستاد سفر که تمام مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گردشگران باید از دیدن ایران تعجب کنند؟

چرا گردشگران باید از دیدن ایران تعجب کنند؟