مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-21اقتصادي

تخصیص بیش از 65 هزار شناسه ملی به اشخاص حقوقی


رییس دبیرخانه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تخصیص 65 هزار و 185 فقره شناسه ملی به اشخاص حقوقی در 8 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، پریسا نجفی اظهار کرد: پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی متولی اصلی شناسایی و ارائه داده های اطلاعاتی هویت اشخاص حقوقی کشور است و تا کنون در مجموع تعداد 2 میلیون و 608 هزار و 954 فقره شناسه ملی برای اشخاص حقوقی کشور صادر و تخصیص داده است.

وی با تأکید بر اهمیت تخصیص شناسه حقوقی در ارائه هرگونه خدمات اعم از بانکی، گمرکی، مالیاتی، انعقاد قرارداد و نظایر آن ها برای این اشخاص گفت: از ابتدای سال جاری همچنین اطلاعات مربوط به 13 هزار و 555 فقره شناسه ملی بازبینی شده است.

نجفی با اعلام تعلیق 850 هزار شناسه ملی به علت عدم تکمیل اطلاعات هویتی آن ها از سوی اشخاص حقوقی افزود: پایگاه اشخاص حقوقی نقش بسزایی در توسعه تبادل اطلاعاتی بر اساس مستندات قانونی ایفاء می کند و این پایگاه در سال 1393 طبق آیین نامه مصوب هیئت وزیران تحت عنوان آیین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ایجاد گردید که بر اساس ماده (9) این آیین نامه، به منظور برنامه ریزی، تنظیم و ابلاغ دستورالعمل های اجرایی و نظارت بر اجرای این آیین نامه، هیئتی مرکب از نمایندگان تام الاختیار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 65 هزار شناسه ملی به اشخاص حقوقی

تخصیص بیش از 65 هزار شناسه ملی به اشخاص حقوقی