مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-25اقتصادي

40 درصد مصرف انرژی کشور مربوط به بخش ساختمان است


مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به میزان مصرف انرژی در بخش ساختمان گفت: بخش ساختمان افزون بر 40 درصد مصرف انرژی کشور را به خود اختصاص می دهد.

- مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی: 40 درصد مصرف انرژی کشور مربوط به بخش ساختمان است ایسنا/فارس مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به میزان مصرف انرژی در بخش ساختمان گفت: بخش ساختمان افزون بر 40 درصد مصرف انرژی کشور را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مانی فر امروز، 3 آبان ماه در همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان در شیراز گفت: بخش ساختمان افزون بر 40 درصد مصرف انرژی کشور را به خود اختصاص می دهد که این عدد تکلیف بزرگی بر گردن همه ما به عنوان متولیان ساختمان چه در سطوح ملی و چه استانی می گذارد.

وی با بیان اینکه 70 درصد از این 40 درصد نیز سهم ساختمان های عمومی دولتی و غیر دولتی است، افزود: به همین دلیل، حوزه انرژی و مدیریت مصرف آن در ساختمان امروز از موضوعات داغ جامعه است.

مانی فر ادامه داد: شرایط ناترازی انرژی در کشور که همه ما با تبعات آن در سال جاری و به ویژه در فصل تابستان مواجه بوده ایم و به خصوص در ساختمان های اداری اهمیت این موضوع را برای همه بیش از پیش روشن کرد و متوجه شدیم که این بحث ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مصرف انرژی کشور مربوط به بخش ساختمان است

40 درصد مصرف انرژی کشور مربوط به بخش ساختمان است