مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01فرهنگي

بعد از درگذشت متیو پری کتاب خاطراتش پرفروش ترین آمازون شد


کتاب خاطرات متیو پری است که وی در آن به جزییات بلندپروازی، شهرت، اعتیاد و دوران کودکی اش پرداخته است به پرفروش ترین کتاب در آمازون بدل شد.

- کتاب خاطرات متیو پری است که وی در آن به جزییات بلندپروازی، شهرت، اعتیاد و دوران کودکی اش پرداخته است به پرفروش ترین کتاب در آمازون بدل شد.

در چند روزی که از درگذشت متیو پری می گذرد، کتاب او به پرفروش ترین کتاب در آمازون بدل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دوستان، عاشقان و یک چیز بزرگ وحشتناک: یک خاطره کتاب خاطرات متیو پری است که وی در آن به جزییات بلندپروازی، شهرت، اعتیاد و دوران کودکی اش پرداخته است.

پیش از اینکه او به بخش مراجعه های مکررش به بیمارستان و دوره های بازپروری بپردازد، داستان متیوی پنج ساله را می خوانیم که مدام از مونترال به لس آنجلس سفر می کند تا به والدین جداشده اش برسد.

پس از آن داستان متیوی 14 ساله که یک ستاره تنیس با رتبه ملی در کانادا بود، روایت می شود و بعد متیوی 24 ساله که به تدریج وارد عرصه بازیگری می شود.

این کتاب خاطرات، پس از مرگ غم انگیز بازیگر فرندز در روز شنبه اکنون در فهرست پرفروش ترین های آمازون در جایگاه نخست قرار گرفته است.

این کتاب خاطرات که توسط خود پِری نوشته شده و یکم نوامبر 2022 وارد قفسه های کتاب فروشی ها شد، جزییات زیادی از مبارزه او با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از درگذشت متیو پری کتاب خاطراتش پرفروش ترین آمازون شد

بعد از درگذشت متیو پری کتاب خاطراتش پرفروش ترین آمازون شد