مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-04اقتصادي

سهم 218 میلیون دلاری گمرکات گیلان در صادرات به اوراسیا


مدیرکل صمت گیلان، سهم گمرکات استان در واردات از روسیه را 211 میلیون دلار و در صادرات به روسیه را 210 میلیون دلار دانست و بیان کرد: سهم گمرکات گیلان در صادرات به اوراسیا نیز 218 میلیون دلار و در واردات از اوراسیا 235 میلیون دلار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان، سهم گمرکات استان در واردات از روسیه را 211 میلیون دلار و در صادرات به روسیه را 210 میلیون دلار دانست و بیان کرد: سهم گمرکات گیلان در صادرات به اوراسیا نیز 218 میلیون دلار و در واردات از اوراسیا 235 میلیون دلار است.

تیمور پورحیدری امروز، 13 آبان ماه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گیلان، با اشاره به ظرفیت بالای کشور روسیه در حوزه صادرات، اظهار کرد: یکی از مشکلات صادرات ایران به روسیه نبود کشتی های مجهز به کانتینرهای سردخانه ای ویژه محصولات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه صادرات ایران به روسیه از طریق مرز زمینی آستارا و کشور آذربایجان انجام می شود، افزود: حمل و نقل دریایی ارزان ترین روش حمل و نقل در دنیاست و علیرغم داشتن مرز آبی مشترک با روسیه، از این ظرفیت بهره کافی را نبرده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به مشکلات صادرات زمینی، عنوان کرد: صادرات زمینی با کامیون به دلیل هزینه های بالا و دیر رسیدن کالا و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 218 میلیون دلاری گمرکات گیلان در صادرات به اوراسیا

سهم 218 میلیون دلاری گمرکات گیلان در صادرات به اوراسیا