مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-19فناوري

هشدار درباره یک کمپین تبلیغاتی آلوده در گوگل


براساس تحقیقات، کمپین مهاجم از تبلیغات گوگل برای تبلیغ نسخه آلوده CPU-Z، یک ابزار محبوب ویندوز برای عیب یابی، استفاده کرده است تا کاربران را ترغیب به دانلود یک محتوای مخرب کنند.

- یک شرکت سایبری به تازگی اعلام کرده است یک کمپین تهاجمی جدید، با کپی کردن اخبار وب سایت اصلی اخبار ویندوز در یک پورتال به دنبال سرقت اطلاعات از طریق ابزار CPU-Z ویندوز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه ارتباطات و دیجیتال حرف اول را می زند و اهمیت تبلیغات به قدری است که اگر شما یک دلار برای انجام کاری کنار گذاشته اید، باید یک دلار هم برای معرفی و تبلیغات موثر آن کنار بگذارید.

امروزه اینترنت و فضای مجازی بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهد به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها بودجه زیادی به تبلیغات آنلاین اختصاص می دهند.

هر فعالیتی که در اینترنت برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی در رابطه با محصول یا خدمات مشخص انجام شود را تبلیغات آنلاین می گویند؛ تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد که همین مزایا باعث شده تا این نوع از تبلیغ در میان کسب و کارها از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

در این راستا اخیرا شرکت سایبری Malwarebytes اعلام کرده است یک کمپین تهاجمی جدید، با کپی کردن اخبار وب سایت اصلی اخبار ویندوز در یک پورتال با نام Windows Report ، به دنبال سرقت اطلاعات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره یک کمپین تبلیغاتی آلوده در گوگل

هشدار درباره یک کمپین تبلیغاتی آلوده در گوگل