مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-05بين الملل

نظرسنجی که واشنگتن و تل آویو را شوکه کرد!


نتایج نظرسنجی روزنامه الاخبار، بدترین شوک ممکن را به تل آویو وارد ساخته، زیرا نتانیاهو و همراهانش طی روزهای اخیر مدعی بودند شهروندان لبنانی حاضر به پرداخت بهای حمایت از حماس نبوده و ورود حزب الله لبنان به جنگ میدانی با رژیم اسراییل را بر نمی تابند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: در حالی که جهان در انتظار سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله قهرمان جهان عرب و رهبر مقاومت اسلامی لبنان است، انتشار نتایج یک نظرسنجی توسط نشریه تایمز آو اسراییل شوک بسیار سختی را به سران رژیم اشغال گر قدس و آمریکا وارد ساخته است.

در این نظرسنجی، پیش فرض آمریکایی ها و صهیونیست ها مبنی بر عدم آمادگی جامعه لبنان جهت ایجاد یک جبهه درگیری جدید کاملا ابطال شده و در مقابل، بر عزم لبنانی ها جهت حمایت از ساکنان غزه تاکید شده است.

نظرسنجی روزنامه الاخبار لبنان نشان می دهد که 80 درصد لبنانی ها از عملیات طوفان الاقصی حمایت کرده و تنها 5 درصد از آنها، حماس را مقصر تحولات اخیر در منطقه قلمداد می کنند.

به عبارت بهتر؛ حتی تعداد قابل توجهی از غرب گرایان در بیروت نیز حمایت خود از رژیم صهیونیستی را در جریان تحولات اخیر پس گرفته اند.

در این پژوهش که توسط مرکز مشاوره مطالعات و اسناد لبنان و به سفارش روزنامه الاخبار صورت گرفته است، شرکت کنندگان از چندین گروه قومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی که واشنگتن و تل آویو را شوکه کرد!

نظرسنجی که واشنگتن و تل آویو را شوکه کرد!