مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-05اقتصادي

ارتقای تمام خوابگاه های دانشجویی تا 5 سال آینده


رییس صندوق رفاه دانشجویی از برنامه 5 سال آینده برای ارتقای خوابگاه های دانشجویی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خوابگاه های دانشگاه های بزرگ با مشکل فرسودگی روبرو هستند، قدمت برخی از این خوابگاه ها به بالای 50 سال می رسد.

طی دوسال گذشته بحث بهسازی و نوسازی خوابگاه های دانشجویی آغاز شد که برخی از دانشگاه ها توانستند با منابع مالی خود و صندوق، خوابگاه ها را بهسازی و نوسازی کنند و بخشی از مشکلات را در ایام تابستان کنند اما این مشکلات به صفر نمی رسد.

  * امسال برای خوابگاه ها مبلغ 200 میلیارد تومان هزینه کرده ایم مسعودگنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: امسال برای خوابگاه هایمان بالای 200 میلیارد تومان هزینه کرده ایم که این هزینه را دانشگاه ها، صندوق رفاه دانشجویان و خیرین متقبل شدند و وضعیت خوابگاه های امسال به نسبت سال های گذشته بهتر شده است.

وی افزود: تابه امروز مشکل خاصی از دانشگاه ها برای خوابگاه ها نداشته ایم و ما یک برنامه 5 سال داریم که در این 5 سال تمامی خوابگاه ها را از همه لحاظ ارتقا خواهیم داد و نمی گذاریم که دانشجویان ما در خوابگاه هایی که مسئله و مشکل دارند زندگی کنند، ان شاءالله سعی می کنیم که برای تمامی آنها در شأن خودشان خوابگاه های خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تمام خوابگاه های دانشجویی تا 5 سال آینده

ارتقای تمام خوابگاه های دانشجویی تا 5 سال آینده