مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-24اقتصادي

اجرای 29 طرح کشاورزی درآمل طی یکسال گذشته


مدیر جهادکشاورزی شهرستان آمل، از اجرای 29 طرح کشاورزی در بخش آبی و خاکی با اعتبار 187 میلیارد ریال طی یک سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهادکشاورزی شهرستان آمل، از اجرای 29 طرح کشاورزی در بخش آبی و خاکی با اعتبار 187 میلیارد ریال طی یک سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد در گفت وگو با ایسنا گفت: این طرح ها در قالب، سه طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها، 12 طرح اجرای لاینینگ کانال های زراعی، چهار طرح انتقال آب زراعی با لوله، دو طرح لایروبی و بهسازی آب بندان، پنج طرح تجهیز و برق رسانی چاه های کشاورزی و سه طرح شن ریزی جاده بین مزارع بوده که در 28 روستای شهرستان آمل اجرا و بهره برداری شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها، مدیریت منابع آب کشاورزی در سطح 1600 هکتار از زمین های زراعی و باغی شهرستان آمل تسهیل شده و حدود دو هزار بهره بردار آملی از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل ادامه داد: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال های اخیر و تبعات آن در صعوبت مدیریت منابع آب کشاورزی و به منظور استفاده بهینه و حداکثری از منابع آب موجود، با پیگیری های این مدیریت و همچنین مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 29 طرح کشاورزی درآمل طی یکسال گذشته

اجرای 29 طرح کشاورزی درآمل طی یکسال گذشته