مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-08حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با رسیدهای جعلی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری 15میلیارد ریالی کرده بود خبر داد.

-  حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان اصفهان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری فرد ناشناسی از وی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد یک تخته فرش دستبافت به ارزش 250 میلیون ریال برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده بود که فرد ناشناسی ضمن تماس تلفنی با وی، تمایل خود برای خرید فرش را اعلام و بیان داشت مبلغ  مربوطه را به حسابم واریز کرده و برای تحویل کالا یک دستگاه خودرو به منزلم می فرستد.

وی افزود: مال باخته در ادامه اظهارات خود عنوان کرد همزمان با حضور راننده، فرد خریدار مجدداً با من تماس گرفته و  شماره شبای حساب بانکی مرا دریافت کرد که من هم پس از ارسال شماره شبا پیامکی مبنی بر واریز وجه دریافت کردم و با اطمینان خاطر،  فرش را تحویل راننده دادم اما پس از مراجعه به بانک و استعلام وضعیت واریزی متوجه جعلی بودن رسید شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با رسیدهای جعلی

کلاهبرداری میلیاردی با رسیدهای جعلی