مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-05حوادث

برگزاری مراسم ترحیم درگذشتگان آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد در لنگرود


فرماندار لنگرود، با بیان اینکه مراسم تدفین و خاکسپاری پس از تعیین تکلیف هویت جان باختگان به زودی انجام خواهد شد، گفت: مراسم ترحیم در مسجد ولیعصر(عج) کلیدبر برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه مراسم تدفین و خاکسپاری پس از تعیین تکلیف هویت جان باختگان به زودی انجام خواهد شد، گفت: مراسم ترحیم در مسجد ولیعصر(عج) کلیدبر برگزار خواهد شد.

محمدرضا جلالی عصر امروز، 14 آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، ضمن تسلیت به مردم عزیز لنگرود، این اتفاق را بسیار دلخراش دانست و اظهار کرد: طبق شواهد و قرائن به دست آمده از ایستگاه آتش نشانی، گزارش حریق در ساعت 5:31 صبح روز جمعه، 12 آبان ماه به این واحد اعلام می شود که طی دقایقی بسیار کوتاه به محل حریق می رسند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ظرف چند دقیقه به محل حادثه می رسند، افزود: آتش نشانان پس از شکستن قفل درب کمپ وارد می شوند و تعدادی از افراد داخل کمپ را نجات می دهند؛ البته تعدادی نیز فوت کرده بودند.

فرماندار لنگرود با اشاره به سوختگی های 20 تا 60 درصدی 17 نفر نجات یافته، تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که هیچگونه نزاع و درگیری در ساعات منتهی به حادثه در کمپ رخ نداده است، اما هنوز اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم ترحیم درگذشتگان آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد در لنگرود

برگزاری مراسم ترحیم درگذشتگان آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد در لنگرود