مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-21دانش

لزوم مشارکت اوقاف در فعالیت های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع ارائه گزارش معاونت بهره وری، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان اوقاف و امور خیریه بر مشارکت اوقاف در فعالیت های دانش بنیان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست هیئت اندیشه ورز سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع ارائه گزارش معاونت بهره وری، اقتصادی و بنیاد فرهنگی البرز با حضور دبیر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سازمان اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست با تأکید بر تقویت رسانه ای خدمات سازمان اوقاف گفت: بسیاری از محققان با خدمات اوقاف آشنا نیستند باید اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های دانش بنیان در کشور گفت: بسیاری از شرکت های دانش بنیان زمانی که به مرحله صنعتی شدن می رسند با مشکلات متعدد مواجه می شوند در این زمینه اوقاف می تواند از تعدادی از این شرکت ها پشتیبانی کند تا بتوانند رشد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت اوقاف در فعالیت های دانش بنیان

لزوم مشارکت اوقاف در فعالیت های دانش بنیان