مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-30اقتصادي

حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی شهرستان طارم


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی شهرستان طارم خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی شهرستان طارم خبر داد.

علی ایده لویی شامگاه دیروز (7 آبان ماه) در حاشیه جلسه وبینار هفتگی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، با بیان اینکه تکلیف ما در طرح تولید یک میلیارد درخت، تولید 16 میلیون نهال ظرف مدت 4 سال است، اظهار کرد: مساحت نهالستان شهرستان طارم 50 هکتار است و در طارم 300 هکتار کاشت درخت را در نظر داریم که خوشبختانه تعاملات بسیار خوبی با بخش خصوصی انجام گرفته اما به شدت نیازمند کمک سازمان در خصوص تامین اعتبارات و هزینه های مورد نیاز هستیم.

وی تصریح کرد: به دلیل فقدان اعتبارات لازم برای کاشت نهال با چالش کمبود نیروی انسانی در 10هزار چاله آماده شده، مواجهه هستیم که امیدواریم با مساعدت و همراهی سازمان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی زنجان به وضعیت نهالستان کوشکن نیز اشاره کرد و افزود: این نهالستان به مساحت 27.

49 هکتار و با سطح مفید 22.

2 هکتار تا قبل از اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت حداکثر 650 هزار اصله نهال از گونه های مختلف تولید می کرد که در یک حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی شهرستان طارم

حفر 10 هزار چاله برای کاشت نهال های تولیدی شهرستان طارم