مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-14حوادث

کشف بنز S500 قاچاق در پارکینگ یک برج در تهران


در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز S500 قاچاق در پارکینگ برج صدرا واقع در سعادت آباد بلوار حق شناس دپو شده که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری داده شده است.

- در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز S500 قاچاق در پارکینگ برج صدرا واقع در سعادت آباد بلوار حق شناس دپو شده که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری داده شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی بنز S500 قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از 100 میلیارد برآورد کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ مهدی افشاری؛ رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودوری قاچاق در محدوده سعادت آباد شدند.

  وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری بنز اس 500 قاچاق در پارکینگ برج صدرا واقع در سعادت آباد بلوار حق شناس دپو شده که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری داده شده است.

  افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل ذکر شده را بازرسی کردند و در نهایت مشخص شد که در پارکینگ این برج یک دستگاه خودوری بنز اس 500 مشکی رنگ در طبقه منفی 2 این محل، پارک و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بنز S500 قاچاق در پارکینگ یک برج در تهران

کشف بنز S500 قاچاق در پارکینگ یک برج در تهران