مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-30اقتصادي

اراضی کشاورزی بدون سند آذربایجان شرقی تا پایان سال 1403 سنددار می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: طبق قولی که به وزیر جهاد کشاورزی داده ایم، تمام اراضی کشاورزی بدون سند استان، تا پایان سال 1403 سنددار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: طبق قولی که به وزیر جهاد کشاورزی داده ایم، تمام اراضی کشاورزی بدون سند استان، تا پایان سال 1403 سنددار می شود.

اکبر فتحی، امروز، 7 آبان همزمان با هفته پدافند غیرعامل صورت پذیرفته بود با اعلام این مطلب، گفت: آذربایجان شرقی از نظر صدور سند برای اراضی کشاورزی رتبه اول کشور را دارد که این موفقیت نتیجه همکاری کشاورزان، اداره کل ثبت اسناد و امور اراضی کشاورزی استان است و همچنان با سرعت بیشتر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت سیزدهم برای 28 هزار و 44 هکتار از اراضی کشاورزی استان سند صادر شده بود، افزود: این رقم در دو سال فعالیت دولت سیزدهم با بیش از 16 برابر رشد به 456 هزار و 292 هکتار رسید.

فتحی اظهار کرد: 10 درصد امور حوزه کشاورزی مربوط به امور اراضی است اما 90 درصد حاشیه ها از این حوزه نشات گرفته و تعیین تکلیف اراضی که محل تداخل منابع طبیعی و کشاورزان است از اولویت های جهاد کشاورزی است.

وی با اعلام اینکه از مجموع سه هزار و 100 پلاک موجود در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی، یک هزار و 700 مورد آن بدون تداخل است، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی بدون سند آذربایجان شرقی تا پایان سال 1403 سنددار می شود

اراضی کشاورزی بدون سند آذربایجان شرقی تا پایان سال 1403 سنددار می شود