مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25اجتماعي

سامانه بارشی؛ میهمان مناطق جنوبی و غربی چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: عمده بارش ها برای مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: عمده بارش ها برای مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته درخصوص سامانه بارشی پرفشار برای کشور و استانی همچون چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این سامانه تغییرات بسیاری کرد، البته موج ضعیف سامانه بارشی شب گذشته وارد استان و در ارتفاعات بخش بازفت میزان کمی بارش گزارش شد.

وی افزود: فراگیری این سامانه بارشی برای امروز به خصوص ساعات بعدازظهر و شب خواهد بود، یعنی عمده بارش های ناشی از سامانه برای مناطق غربی و جنوبی استان و به صورت باران پیش بینی شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواسط روز پنج شنبه در سطح استان فعال است، تصریح کرد: برای فردا در مناطق شمالی استان مقداری از فعالیت سامانه کاسته و شدت آن در مناطق جنوبی استان از جمله لردگان، اردل، فلارد و خانمیرزا پیش بینی شده است، بارش ها برای شهرکرد در حد متوسط رو به ضعیف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی؛ میهمان مناطق جنوبی و غربی چهارمحال و بختیاری

سامانه بارشی؛ میهمان مناطق جنوبی و غربی چهارمحال و بختیاری