مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:402023-10-25اقتصادي

کاهش قیمت 62 درصد نمادهای بازار سهام در روز رشد شاخص کل بورس


بررسی معاملات امروز بازار سهام نشان می دهد، برخلاف رشد شاخص های عملکردی بورس، قیمت 62 درصد نمادهای بازار سهام با افت روبرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاملات امروز بازار سهام با تعادل در عرضه و تقاضا همراه بود و در نهایت نوسان زیادی در بورس شاهد نبودیم.

بسیاری از کارشناسان معتقدند با انتشار  گزارش های 6 ماهه شرایط بورس بهتر خواهد شد، ولی همان کارشناسان به این نکته اعتراف می کنند حتی گزارش های مطلوب هم در صورتی که اعتماد به سیاست گذار تقویت نشود، نمی تواند بورس را تقویت کند.

به عبارت دیگر، به نظر می رسد معامله گران برای گزارش های مثبت کدال وزن چندانی قائل نیستند.

با آن که تحلیلگران بنیادی معامله گران را به توجه به کدال تشویق می کنند؛ اما امروز شاخص بورس تهران با آن که دقایقی را زیر سطح 2 میلیونی به سر برد، اما در نهایت از سقوط به زیر این مرز مهم فرار کرد.

* چالش های بورس در هفته های آینده حمید دستجردی، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره رفت و برگشت بورس در جریان معاملات امروز گفت: بازارساز می داند در صورت ازدست رفتن مرز حمایتی 2 میلیون واحدی، موج های فروش تازه ای وارد و عملا حمایت و تثبیت روند حرکتی سهام مختلف دشوارتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت 62 درصد نمادهای بازار سهام در روز رشد شاخص کل بورس

کاهش قیمت 62 درصد نمادهای بازار سهام در روز رشد شاخص کل بورس