مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-08سياسي

وزیر کشور: فراجا در صف اول دفاع از امنیت مردم است


وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در صف اول دفاع از امنیت مردم است گفت دشمن، فراجا را تنها به دلیل اینکه در مقابل جنگ ترکیبی آن ها ایستاد و با اغتشاشگران مقابله کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  احمد وحیدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از فرماندهان تحریم شده فراجا افزود: همان هایی که در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه سکوت یا حمایت کرده اند، فرماندهان ما را تحریک می کنند، چرا که با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد کرده اند.

وی با اشاره به تهدید رسمی رژیم صهیونیستی به استفاده از تسلیحات اتمی در جنگ با غزه، یادآور شد: مدعیان غربی این مساله کاملا ضد بشری را محکوم نکردند و وانمود کردند چیزی گفته نشده است.

وزیر کشور ادامه داد: همان هایی که علیه مردم بی گناه، مرگبارترین سلاح ها را به کار می گیرند که امروزه شاهد کشته شدن بیش از 10 هزار غیرنظامی در غزه هستیم، فرزندان ایران اسلامی را مورد تحریم قرار می دهند.

وحیدی خاطرنشان کرد: بدترین دشمنان خدا علیه دوستان خدا که می خواهند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند، اعمال تحریم می کنند و دستگاه انتظامی کشور که امروز یکی پس از دیگری تحریم شده اند، از جمله آنها است.

وی تصریح کرد: ماجرای تحریم این است که می خواهند مانع از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران شوند و مضحک است که می گویند ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: فراجا در صف اول دفاع از امنیت مردم است

وزیر کشور: فراجا در صف اول دفاع از امنیت مردم است