مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-08سياسي

مخالفت کمیسیون تلفیق با ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله خبر داد و گفت که بودجه کشور به صورت سالیانه ارائه می شود.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله خبر داد و گفت که بودجه کشور به صورت سالیانه ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی مواد ارجاع شده لایحه برنامه مقرر شد تسویه هزینه های آب و برق پادگان ها و مجموعه های نظامی به صورت جمعی، هزینه ای - خرجی محاسبه شود.

همچنین مصوب شد سهم اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در بودجه های سالانه در طول برنامه هفتم حداقل 25 درصد بودجه عمومی باشد؛ نسبت بدهی دولت و شرکت های دولتی با احتساب پرداخت بدهی به صندوق توسعه نیز باید تا پایان برنامه به حدود 40 درصد تولید ناخالص داخلی کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت مبنی بر ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله مخالفت کرد و مصوب شد که بودجه کشور به صورت سالیانه باشد.

در موضوع سقف تسهیلات تکلیفی در بودجه سالیانه نیز مقرر شد این سقف توسط شورای پول و اعتبار و براساس برنامه مهار تورمی اعلام شود که بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت کمیسیون تلفیق با ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله

مخالفت کمیسیون تلفیق با ارائه لایحه بودجه به صورت دوساله